Kdy nestačí jen lokální oprava ploché střechy?

on . Posted in Jak se dělá...

Plochá střecha je náchylná na různá poškození v důsledku zatékání. Mnohdy stačí jen drobné opravy pomocí oplechování okrajů, či položení lokálních hydroizolačních asfaltových pásů. 

Před položením hydroizolační vrstvy je třeba povrch řádně vyčistit a vyspravit původní izolaci. Tato úprava je komplikovaná a není jisté, že bude účinná, pokud ji provedete neodborně. Životnost opravy totiž záleží na kvalitě provedení, ale i na stavu původního pláště. Pokud se dělá oprava ploché střechy, je třeba také dodržet určitou teplotu a proto se příliš nedoporučuje ji dělat bez odborníků.

Tipy na podporu prodeje vaší firmy

on . Posted in Jak se dělá...

 

Víte, co je cílem podpory prodeje? Není to informovanost zákazníka o vašem produktu či službě, ale podpořit jej v průběhu rozhodovacího procesu, kdy si pokládá otázku “Koupit či nekoupit?” A jak na to? Inspiraci hledejte u velkých firem, které mají na podporu prodeje specialisty.

 

Podpora prodeje může být:

  • zkušební vzorek,
  • členství v klubu s výhodami,
  • slevové poukázky,
  • předváděcí akce,
  • stojan s výrobkem v prodejně,
  • a další.

 

Pokud pořád nevíte, co z prvků podpory prodeje zvolit, zapátrejte na internetu. Znáte to - kdo hledá, najde.

 

Kde sehnat protipožární zárubně

on . Posted in Jak se dělá...

Naše redakce testovala, jak si můžeme sehnat protipožární dveře a zárubně, když to vygooglíme nebo vyseznamíme. Není to však lehká záležitost, jelikož ani Google ani Seznam pravděpodobně neví, co to zárubně jsou. Je jasné, že většina lidí hledá zárubně do baráku. Ale aby člověk nebyl schopný najít protipožární zárubně do průmyslových areálů a výrobních hal? To už je problém. Proto je tady firma Frigomont s novým webem!

protipožární dveře a zárubně

 

Vitríny Forplast

on . Posted in Jak se dělá...

Pamätáte si na dobu, kedy ste ako deti stávali s nosom prilepeným na výkladných skriniach? Áno, poznáme ich všetci - výkladnej skrine stále patrí k mocným nástrojom marketingu. Aké ďalšie efektívne nástroje v mieste predaja máme? Napríklad reklamné vitríny. Tieto sklenené kocky majú viac funkcií - nielen vystavovacia, ale aj bezpečnostné, pretože idú aj väčšinou zamknúť. Ďalším reklamným komunikátorom v mieste predaja sú rôzne bannery, displaya, letáčiky a samozrejme nesmieme zabudnúť na najúčinnejší a zároveň aj najnákladnejšie formu propagácie - osobný predaj.

Informační tabule a důchodci

on . Posted in Jak se dělá...

Kde se dá setkat s informačními tabulemi? V první řadě ve městech a vesnicích, které mají povinnost informovat občany. Nástup internetu a smartphonů tyto tabule mírně otupil. Ale občané starší generace (čti protivní důchodci) ve velké míře internet nemají a jejich reakce jsou zpomalené, takže se často setkáváme s jevem, že klidně 5 minut civí na jednu tabuli kde je napsána informace, která ani z 1% neovlivní jejich krátký zbytek života. Přesto po "dočtení" nahlas povzdechnou nekorektní poznámku typu "Co zase ti papaláši na radnici vymysleli? Důchod máme i tak malý a ještě zdražujou". Takže jsou opravdu informační tabule užitečné, nebo je to jen jakási morální povinnost pro lidi, kteří z 95% stejně neumí objektivně zpracovat podané informace?

Polykarbonát

on . Posted in Jak se dělá...

Hledáte vhodný materiál k zastřešení své terasy? Nebo plánujete budování zimní zahrady? K těmto účelům vám poslouží polykarbonátové desky. Polykarbonát je velmi oblíbený materiál, a to díky své nízké hmotnosti a mechanické stálosti ve vysokých a nízkých teplotách. Dále se může tento materiál, který využijete i při obkládání fasád, pyšnit skvělými tepelně-izolačními vlastnostmi.

Další články...