Tipy na podporu prodeje vaší firmy
Víte, co je cílem podpory prodeje? Není to informovanost zákazníka o vašem produktu či službě, ale podpořit jej v průběhu rozhodovacího procesu, kdy si pokládá otázku “Koupit či nekoupit?” A jak na to? Inspiraci hledejte u velkých firem, které mají na podporu prodeje specialisty.
Podpora prodeje může být:
- zkušební vzorek,
- členství v klubu s výhodami,
- slevové poukázky,
- předváděcí akce,
- stojan s výrobkem v prodejně,
- a další.
Pokud pořád nevíte, co z prvků podpory prodeje zvolit, zapátrejte na internetu. Znáte to - kdo hledá, najde. Ale hledat můžete například v katalogu firem na prodej.
To se pořád ale bavíme o jednom meaningu prodeje firmy.
Tím druhým je doslova "zbavit se" podnikání a stresu z něj. Tomu už poradí firmy Parite Pro, která se zabývá odborným prodejem fungujících firem.