Tipy na podporu prodeje vaší firmy

on . Posted in Jak se dělá...

Víte, co je cílem podpory prodeje? Není to informovanost zákazníka o vašem produktu či službě, ale podpořit jej v průběhu rozhodovacího procesu, kdy si pokládá otázku “Koupit či nekoupit?” A jak na to? Inspiraci hledejte u velkých firem, které mají na podporu prodeje specialisty.

 

Podpora prodeje může být:

  • zkušební vzorek,
  • členství v klubu s výhodami,
  • slevové poukázky,
  • předváděcí akce,
  • stojan s výrobkem v prodejně,
  • a další.

 

Pokud pořád nevíte, co z prvků podpory prodeje zvolit, zapátrejte na internetu. Znáte to - kdo hledá, najde.

To se pořád ale bavíme o jednom meaningu prodeje firmy.

Tím druhým je doslova "zbavit se" podnikání a stresu z něj. Tomu už poradí firmy Parite Pro, která se zabývá odborným prodejem fungujících firem.